Reklamácia a vrátenie tovaru

Milí zákazníci, 

je nám veľmi ľúto, že musíte pristúpiť k tejto variante. Nižšie nájdete informácie a formuláre ku stiahnutiu. 

 

Odstúpenie od zmluvy

    • tovar môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia vašej objednávky
    • o vrátení tovaru nás prosím informujte vopred na e-mail info@olioli.sk
    • k vrátenému tovaru nám priložte "Formulár na odstúpenie od zmluvy"
    • v prípade, že ste vašu objednávku uhradili prevodom na formulár je potrebné dopísať aj váš IBAN
    • ak tovar vraciate prostredníctvom Slovenskej pošty (odporúčame doporučene) môžete tak urobiť na adresu: DARS s.r.o., Štúrova 6, 91441 Nemšová (Rovnako nás prosím o vrátení informujte na e-mail. Veľmi často sa stáva, že nás pošta o uložení zásielky neinformuje a my sa o nej žiaľ inak nedozvieme. Ak pošlete balík "obyčajne" za jeho prípadnú stratu či nesprávne doručenie nezodpovedáme.)
    • formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete a stiahnete tu

 

Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Kupujúci má po doručení tovaru možnosť odskúšať jeho funkčnosť, nemôže však tovar používať, ak odstupuje od zmluvy. Na účely zistenia povahy, charakteristík a funkčnosti tovaru by mal spotrebiteľ s tovarom manipulovať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by mu to bolo umožnené v „kamennom“ obchode. Od kupujúceho sa vyžaduje, aby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy s tovarom manipuloval a kontroloval ho s náležitou starostlivosťou. Napríklad zakúpené oblečenie by mal kupujúci len vyskúšať, ale nemal by ho nosiť, a tovar by mal vrátiť s pôvodnými visačkami či inými ochrannými alebo identifikačnými prostriedkami. 

 

Cumlíky, ktoré boli vyňaté z hygienicky uzavretého obalu nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť.

 

 

 Reklamácia tovaru

  • v zmysle ustanovenia § 620 Občianskeho zákonníka je záručná doba 24 mesiacov.
  • o zaslaní reklamácie nás prosím do predu informujte spolu s fotodokumentáciou problému na náš e-mail info@olioli.sk 
  • do 30 dní od reklamácie tovar posúdime a následne vás budeme informovať o ďalšom postupe
  • reklamačný formulár nájdete a stiahnete tu